Stránka 3 z 3
Re: Nahodne pixely na OLED
Napsal: 27 pro 2019, 07:12
od ondraN
A ještě lépe by ta podmínka měla být
Ta s tím binárním and by v tomto případě taky fungovala, ale obecně se pro logické vyhodnocování výrazů používá zdvojený znak (&&,|| ...). Jednoduchý znak je určen pro bitové logické operace.
Re: Nahodne pixely na OLED
Napsal: 27 pro 2019, 07:57
od milhauszn
Tak jsem to ted zkusil jen pro klid duse.
Jeden and uz jsem nahradil jeste predtim, ale opravdu to nemelo vliv, diky porovnani logickeho a druheho logickeho vysledku.
Zavorky jsem resil u tohoto uz na zacatku, co ma prioritu, dohledaval a dle zdroju je to bez zavorek v poradku. Chapu ze pro prehlednost je to lepsi a pro jistotu, ale ja si to i vyzkousel s a bez abych do budoucna vedel.
Kazdopadne ted tam jsou zavorky i dvakrat and, ale opravdu se funkcnost nemeni. Zkusim ty podminky ziskani dat a obrazky vrazit do jednoho porovnavaciho cyklu.
Re: Nahodne pixely na OLED
Napsal: 27 pro 2019, 16:02
od ondraN
Možná by bylo nejlepší to napsat úplně znovu, alespoň si na tom procvičíš nově získané znalosti C++
