
Tím bych viděl, jestli se ten náklon vyhodnocuje správně (co je moc a co ne) a jestli to reaguje dost rychle.
(Jo, při ladění dávám všude LED a ladící tisky a pak je zase vyhazuju. Tisky jsou popisnější, LED jsou líp vidě při reakcích na podněty.)
Kód: Vybrat vše
void loop() {
Controller.receiveHandle(); // Funkce pro komunikaci serv
cekani = cekani + 1; // počítadlo operací
if(test_naklonu()){ //kontrola náklonu pomocí gyroskopu
PIR ();
}
else {
}
sonar(); // hlavní smyčka vyhodnocování pohybu
Kód: Vybrat vše
case 1:
zmerit_vzdalenost(); //změřit vzdálenost vpředu a uložit do "vzdalenost" - kmitání serva
if (test_naklonu()) { //kontrola náklonu pomocí gyroskopu vráceno true, takže je to naklopený
PIR (); //přejdi na PIR
}
else {
//vráceno false, takže je pavouk rovně
}
if (!Controller.isRunning()) { //Počkejte, dokud nebude ukončena akční skupina pohybu
if (vzdalenost > 160 ){
Controller.runActionGroup(TEREN_POKUS, 0); // původní RYCHLE, POKUS je lepší
pocitadlo = pocitadlo + 1;
step_ = 2;
}
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host