Stránka 1 z 1

Jaký motor na výuku

Napsal: 20 říj 2020, 13:56
od pavel1tu
Máme od sponzora drivery TB6600, s motory jsem dělal asi 2x, tak mi prosím poraďte.

Jaký motor na kroužek - doporučit typ + prodejce , jde o cenu - jedem kroužek po netu a každý si musí koupit motor za svoje
- pořízení ČR nebo ALI (ALI osobní zkušenost s obchodníkem)
- ideálně 5V nebo 12V (více ne, každý už má doma 5V zdroj)
- velikost a síla asi nerozhoduje, bude to na hraní na stole - řízení otáček, plynulý rozjezd, dojezd, funkce "serva" (otočení o daný úhel), výtah, pohon výrobku z merkuru atd.
- pak taky pár ks se závitovou tyčí

moc děkuji

PS: zatím mám vyhlídnuté toto

Re: Jaký motor na výuku

Napsal: 20 říj 2020, 21:19
od jede_robot
Hledej tady: https://www.omc-stepperonline.com/
Velmi často mají poměrně velké slevy a hlavně poskytují slušné množstevní slevy. Ani dopravné z Německa není nijak dramatické...

Re: Jaký motor na výuku

Napsal: 20 říj 2020, 21:39
od Hafajs
Čus. Na podobné hraní... Nestačilo by použít krokacky z optik? Stará optická mechanika se najde všude.

Re: Jaký motor na výuku

Napsal: 21 říj 2020, 14:37
od pavel1tu
jede_robot píše:
20 říj 2020, 21:19
Hledej tady: https://www.omc-stepperonline.com/
Velmi často mají poměrně velké slevy a hlavně poskytují slušné množstevní slevy. Ani dopravné z Německa není nijak dramatické...
Díky, 25ks jede na https://www.mailboxde.cz/, pak k nám ;)

Re: Jaký motor na výuku

Napsal: 21 říj 2020, 14:47
od pavel1tu
Hafajs píše:
20 říj 2020, 21:39
Čus. Na podobné hraní... Nestačilo by použít krokacky z optik? Stará optická mechanika se najde všude.
Ano, ale kroužek se kompletně transformoval na "online" a má už 21 členů
Všichni mají doma UNO/DUE/STM32 (co si kdo koupil),
krabici dílů, nepájivé pole, bezpečný zdroj 5/12V s el. pojistkou, bateriový zdroj 5V, nově TB6600, různé laserové a infra závory atd. (od sponzorů)

Vymýšlíme různé nové úkoly - mimo klasiky s displeji, měřením různých teplot, počítání počtu lidí v obýváku a jiných místnostech až po ovládání merkuru, počítání otáček, rychlost otáčení atd.

Problém je aby všichni měly stejný motor v rámci možností, pak je to jednodušší.
80% věcí děcka vymyslí sami a pak soutěží kdo má lepší kod a umí mu to více věcí ;)