Bluetooth audio receiver

Odpovědět
gala
Příspěvky: 2
Registrován: 29 led 2020, 15:58
Reputation: 0

Bluetooth audio receiver

Příspěvek od gala » 29 led 2020, 16:24

Zdravím všechny nadšence do elektroniky. Rozjíždím svůj první projekt, ale jako strojní inženýr nemám moc pojem o elektronice a tak bych uvítal pomoc od expertů. Plánuji postavit jednoduché SOS zařízení, které je propojené s mobilem přes bluetooth. Nápad je ten, že by se jednalo o tlačítko, které po zmáčknutí přes bluetooth zalarmuje mobil, který následně vytočí předem dané telefonní číslo a následně začne snímat audio, které přenáší do hovoru.

podle mě tedy potřebuji pouze BT receiver/transmitter, mikrofon a spínač.

Každopádně kvůli kompaktnosti tohoto tlačítka nemohu použít arduino, které je zbytečně velké. Omlouvám se tedy, že píšu zrovna na arduino forum, ale bohužel jsem v odvětví elektroniky nováček a popravdě ani nevím, co přesně hledám, tak se to hledá špatně :) Byl bych moc vděčný, kdyby mě někdo navedl na řešení, kterým bych takové zařízení mohl poskládat.

Díky moc za jakékoliv rady :)

Uživatelský avatar
kiRRow
Příspěvky: 1152
Registrován: 07 kvě 2019, 07:03
Reputation: 0
Bydliště: Opava

Re: Bluetooth audio receiver

Příspěvek od kiRRow » 29 led 2020, 16:46

No je i arduino mini, které je paradoxně menší než nano. Nejde programovat přes USB, ale je fakt prťavé.
Začal bych takhle ... Je vůbec taková aplikace na telefon ? Co jí musím poslat, aby udělala co potřebuji a násladně to zkusil ovládat pomocí PC. Pak bych se vrhnul na bastlení.

KamilV
Příspěvky: 479
Registrován: 03 dub 2018, 15:27
Reputation: 0
Bydliště: Olomouc

Re: Bluetooth audio receiver

Příspěvek od KamilV » 29 led 2020, 16:54

Co když v tlačítku chcípne baterie? Není snazší "vytáhnout" ten volaný kontakt přímo na display toho telefonu jako ikonu / widget?

Uživatelský avatar
pavel1tu
Příspěvky: 2054
Registrován: 26 říj 2017, 08:28
Reputation: 0
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bluetooth audio receiver