To znamená následující funkce:
① Obrazovka STONE TFT LCD se sériovým portem pro realizaci nastavení tlačítek.
② Obrazovka sériového portu STONE TFT LCD realizuje přepínání stránek;
③ obrazovka sériového portu STONE TFT LCD realizuje vydávání příkazů sériového portu;
④ STONE TFT LCD obrazovka sériového portu pro zobrazení průběhu.
Moduly potřebné pro projekt:
① STONE TFT LCD
② Arduino ESP32
③ Modul pro přehrávání hlasu
Zavedení hardwaru
Loudspeaker
STONE STVC101WT-01
ESP32 EVB
Vývojové kroky
Arduino ESP32
Vývoj softwarové části vyžaduje nejprve instalaci IDE. Esp32 podporuje vývoj a kompilaci v prostředí Arduino, proto musíme nejprve nainstalovat vývojový nástroj Arduino.
Stone-design
k návrhu grafického uživatelského rozhraní používáme Stone-design.
Připojení
Kód
Kód: Vybrat vše
//String temp;
#include
#include "stdlib.h"
HardwareSerial Serial2(2);
uint8_t i = 0, count = 0;
uint8_t StartWaveFlag = 0;
uint8_t EnterWave[9] = {0xA5, 0x5A, 0x06, 0x83, 0x00, 0x0E, 0x01, 0x00, 0x01};
uint8_t BackToBg[9] = {0xA5, 0x5A, 0x06, 0x83, 0x02, 0xF1, 0x01, 0x00, 0x02};
uint8_t RecievedTemp[9] = {0};
uint8_t StartWave[7] = {0xA5, 0x5A, 0x04, 0x84, 0x01, 0x01, 0xFF};
uint8_t CleanWave[6] = {0xA5, 0x5A, 0x03, 0x80, 0xEB, 0x56};
char temp;
void setup() {
// put your setup code here, to run once:
// Serial.begin(115200);
// Serial.println("Goouuu HelloWorld!");
Serial2.begin(115200);
Serial2.println("Serial2.begin");
srand(0);
}
void loop() {
// put your main code here, to run repeatedly:
// if(Serial.available()!=0)
// {
// temp=Serial.read();
// if(temp=='a')
// {
// Serial.println("YESsss!");
// }
//
// }
if(Serial2.available() != 0)
{
for(count = 0; count < 9; count ++)
{
RecievedTemp[count] = Serial2.read();
}