Jen pro ukázku proč jsem chtěl použít třídu.
Protože mám 16 kusů serv, která by se měly pohybovat synchronně, tak bylo nutno vytvořit 16 objektů třídy.
Takto:
Kód: Vybrat vše
Sweeper sweeper1(15);
Sweeper sweeper2(15);
Sweeper sweeper3(15);
Sweeper sweeper4(15);
Sweeper sweeper5(15);
Sweeper sweeper6(15);
Sweeper sweeper7(15);
Sweeper sweeper8(15);
Sweeper sweeper9(15);
Sweeper sweeper10(15);
Sweeper sweeper11(15);
Sweeper sweeper12(15);
Sweeper sweeper13(15);
Sweeper sweeper14(15);
Sweeper sweeper15(15);
Sweeper sweeper16(15);
Pokud, ale vytvořím pole 16-cti objektů třídy, tak to lze takto:
Pokud potřebuji třeba definovat číslo serva, tak je to takto:
Kód: Vybrat vše
sweeper1.Attach(0);
sweeper2.Attach(1;
sweeper3.Attach(2);
sweeper4.Attach(3);
sweeper5.Attach(4);
sweeper6.Attach(5);
sweeper7.Attach(6);
sweeper8.Attach(7);
sweeper9.Attach(8);
sweeper10.Attach(9);
sweeper11.Attach(10);
sweeper12.Attach(11);
sweeper13.Attach(12);
sweeper14.Attach(13);
sweeper15.Attach(14);
sweeper16.Attach(15);
Pokud to udělám pomocí pole objektů je to takto:
Kód: Vybrat vše
for( int i=0; i<=15; i++ )
{
sw[i].Attach(i);
}