Simulátor CD meniča prosba o pomoc

Nedaří se vám s projektem a nenašli jste vhodné místo, kde se zeptat? Napište sem.
Pravidla fóra
Tohle subfórum je určeno pro konzultaci ucelených nápadů, popřípadě řešení komplexnějších projektů, které opravdu není možné rozdělit na menší části.
Většinu problémů jde rozdělit na menší a ptát se na ně v konkrétních subfórech.
Odpovědět
RadoKE
Příspěvky: 2
Registrován: 24 zář 2022, 21:12
Reputation: 0

Simulátor CD meniča prosba o pomoc

Příspěvek od RadoKE » 24 zář 2022, 21:39

Zdar all, nájde sa ochotný člen ktorý poradí ako dostať do arduina nano tento https://github.com/Olstyle/MBus projekt ? Som úplný začiatočník, programovať neviem, zatiaľ som zrealizoval jedno cudzie zapojenie v ktorom stačilo postaviť zariadenie, do arduina zapísať kód stiahnutý zo stránky projektu pomocou arduino IDE a zariadenie fungovalo. V tomto projekte je tých kódov viac a nejak sa strácam. Zariadenie sa má tváriť ako cd menič pre retro autorádio do môjho youngtimera, po stisknutí tlačidla "cdmenič" na rádiu si rádio kontroluje či menič je pripojený, ak nie je skočí naspäť na posledný funkčný zdroj (tape, fm, interná cd mechanika). Zámer je pripojiť arduino na mbus konektor rádia a k arduinu BT obojsmerný modul ktorý bude ťahať zvuk z androidu a tlačiť ho cez mbus konektor ( je tam aj audio in) . Ak to nie je proti pravidlám môžem sem zavesiť aj schému zapojenia (nie som autor)

Uživatelský avatar
Caster
Příspěvky: 380
Registrován: 11 zář 2019, 09:02
Reputation: 0

Re: Simulátor CD meniča prosba o pomoc

Příspěvek od Caster » 25 zář 2022, 16:10

Novější verze by ti mohla pomoci viz "Porting Alpine M-Bus emulator from Arduino Pro Mini to Esp32 dev".

RadoKE
Příspěvky: 2
Registrován: 24 zář 2022, 21:12
Reputation: 0

Re: Simulátor CD meniča prosba o pomoc

Příspěvek od RadoKE » 28 zář 2022, 22:39

Caster: dík, skúsil som skompilovať ten novší projekt a tak nejak som sa zasekol.

Kód: Vybrat vše

-------- begin --------
avr-gcc (GCC) 5.4.0