Nováček, dotaz na projekt

Nedaří se vám s projektem a nenašli jste vhodné místo, kde se zeptat? Napište sem.
Pravidla fóra
Tohle subfórum je určeno pro konzultaci ucelených nápadů, popřípadě řešení komplexnějších projektů, které opravdu není možné rozdělit na menší části.
Většinu problémů jde rozdělit na menší a ptát se na ně v konkrétních subfórech.
Jirka20
Příspěvky: 3
Registrován: 31 srp 2020, 10:43
Reputation: 0

Nováček, dotaz na projekt

Příspěvek od Jirka20 » 31 srp 2020, 10:57

Ahoj, jsem naprostý začátečník, mám Arduino starter kit s arduino Uno.
Chci si vyrobit školní projekt, dálkové zapínanou detekci pohybu a případně i dotyku, kdy výsledek detekce bude rozsvícení LED.
Dokoupil jsem - Mikrovlnný radarový senzor RCWL-0516, Doppler radar 10.525GHz mikrovlnný senzor, Arduino dálkové ovládání bezdrátové 433MHZ + přijímač, Bateriový box 6xAA 1.5V s konektorem DC 5,5/2,1mm.

Můj dotaz je, zda je začátečník schopen to dát vůbec dohromady a naprogramovat, nebo jít úplně jinou cestou.
A ještě mi dovolte pár dotazů začátečníka, to bateriové napájení je vybrané dobře k napájení UNa? Neodpálím to? Jde někde najít už napsané kody, které bych mohl pouze zkopírovat/upravit? Mám spousty otázek, ale nechci vás hned zahltit.
Vím, že jsou to možná úplně nesmyslné otázky, ale prokousávám se příručkami a forem a jde mi to pomalu.
Moc děkuji pokud si najdete čas na odpověď. Jirka

Uživatelský avatar
kiRRow
Příspěvky: 1152
Registrován: 07 kvě 2019, 07:03
Reputation: 0
Bydliště: Opava

Re: Nováček, dotaz na projekt

Příspěvek od kiRRow » 31 srp 2020, 13:55

Osobně bych doporučil zapojení arduino, tlačítko s pull up/down rezistorem, ledka ... a snažit se rozchodit stiskem zapni stiskem vypni. Examply jsou přímo součástí arduino IDE prostředí. Před jakýmkoliv dalším vývojem doporučuji naučit se pracovat s rs232 linkou, je nezbytná pro trasování programu.

analytik
Příspěvky: 148
Registrován: 26 čer 2020, 12:48
Reputation: 0
Bydliště: Děčín

Re: Nováček, dotaz na projekt